Vad tröttsam du e !

Idag har jag vart med Hanna och Isabell vi började med att gå ut och gå i fjälla sen åkte vi ner på stan å där tog jag och Isabell varsinn glass med Hanna nöjde sig inte bara med glas hon ville ha korv och bröd oxå;p hehe men de fick hon den lilla ögonstenen. Hon är mitt allt ! Senare så körde jag upp pappa till volvo sen efter de så bowla Magda och jag , de gick väl sådär för mig eftersom jag förlora gick ingen vidare idag men men sånt får man ta ibland:p hihihi   Men tillnågot helt annat, jag förstår inte att de ska vara så svårt att bara fråga mig, kan fan tro att jag bits eller nått blir så matt. Nu väntar jag inte mycket längre. De är för jobbigt....

Ha en bra fredag kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0