Torsdag...

Veckorna går verkligen fort nu för tiden, jag menar de är ju redan torsdag. men de känns lite som om denna veckan har gått extra fort.. hmm. Åh idag har de bestämt sig för att snöa , sån nedrans skit, jag menar de snöar men när de lägger sig på backen så blir de bara slask och annan gegga. Vill bara ha våren nu så att sommarn kan komma =) Då kan man iallafall njuta av litet , jobba, sola, bada, grilla, umgås med vänner. Medans nu finns de inte så mycket man kan göra man jag jobba och umgås med vänner men de är inte samma sak ... Ne hoppas de blir bättre väder snart =) magda och jag skulle gått ut och gått idag men de får vi skjuta upp tills imorgon för jag tyckte inte att de var så käckt att köra i detta vädret i onödan. Så imorn fredag ska  vi gå ut och gå om vädret tillåter så klart ;p Lördag blir de subb vad jag vet men de kan hinna ändra sig flera gånger innan de är dax. så vi får helt enkelt se på lördag innan man kan bestäma sig..
Men på söndag vet jag dock att jag ska träffa Mikaela, vilket ska bli kul eftersom det var ett bra tag sen sist. Hoppas bara vädret är på våran sida så jag kan ta mig till Uddevalla utan att åka av vägen. Men har man tur så blir de lika fint väder som de var igår =D hoppas hoppas...



Inte precis den finaste bilden som finns men de är den enda jag har av oss två tillsammans, så jag hoppas du förlåter mig Mikaela, men du ser bättre ut än vad jag gör , med tanke på att jag gör en sån minn :p hihi

Kommentarer
Postat av: magda

jag tycker dåå ni ser charmiga ut på bilden :D :D

Klart vi tar ikapp ut å gåandet en annan dag, d fixar vi ;)

2009-03-12 @ 16:31:52
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: magda

amen amen hopp hopp :)

2009-03-12 @ 17:23:37
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag vill gärna bli barnmorska. så det blir till att plugga till undersköterska först. Kram Kram

2009-03-12 @ 17:44:58
URL: http://haaakansson.blogg.se/
Postat av: mickis

Ser ju stt vi får fixa mer bilder av oss tillsammans... haha. Det är nog jag som ska be om ursäkt för att jag är så tankspridd och shabblade söndagen... Pöss

2009-03-16 @ 21:57:05
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0