Måndag =)

Hej åh hå, idag har de vart full rulle hela dagen. börja med att jag gick upp kl 7.00 städa lite sen duscha jag åh gjorde mig i ordning för att åka med skräp till skroten så fick hämta pappas bil så jag fick plats med skiten:p hehe sen bar de av hem åh då ringde jag magda och fråga om hon ville komma hit och gå ut och gå med Hanna och mig, så de blev en promenad på 1,5 timma skönt =) När klockan blev halv 2 så var de middag som gällde. Sen var de en väntan på Isabell som kom och hämta mig kl 16.00 efter hennes jobbmöte. Då bar de av till Torp för att köpa present till Syrran och pappa och så fick man köpt lite annat skoj oxå .. Isabell fick köpt sig lite grejer oxå =) Blev dock inte att vi stanna där så länge men de får vi ta igen;)   JA de va min dag de hoppas ni hade en lika rolig dag som jag har haft =)
Puss på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0