Hej på er!

Ja idag är det då tisdag, så nu sitter jag här åh tänkte få ner lite vettiga tankar. Allt bara snurrar runt runt just nu vet inte vad jag ska göra med nått. Har en del grejer att ta itu med. jaja de får jag tänka på senare, man blir så nere annars :/
IDAG ska iallafall mamma, hanna, Isabell och jag åka till vattenpalatset i Vännersborg ska bli riktigt kul va länge sen jag va där och de är faktiskt okej att vara barnslig och liten ibland. Tiden går så fort så man får passa på att göra såna här grejer medans man har tid att bara tänka på sig själv. sen kommer de in så mycket annat i ens liv som gör att jag stunden blir mindre och mindre vilket inte behöver vara något negativt men ändå. Imorn ska Magda och jag leka, får se vad vi hittar på de blir säkert att vi ta oss en lång skön promenad de har blivit lite av våran nya grej att gå ut och så så långt som möjligt och prata av oss, om de som har hänt oss på sistone. ;p
Vad som händer i resten av veckan återstår att se, har faktiskt ingen anning, hoppas på något kul men vi får se ;) ha de bra.

Puss hej till er alla!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Åh, vattenpalatset e kul :) hoppas du får det trevligt.. Kram J

2009-03-17 @ 13:53:49
URL: http://haaakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0