Hej å hå..

Idag är det torsdag åh de va ett bra tag sen jag skrev, måste försöka bättra mig på den fronten men jag har inte haft något att skriva om direkt så .. Veckan som varit Måndag: hehe då umgicks jag med min nya kompis hela dagen typ å en svänga på kvällen så åkte jag å Isabell in till Uddevalla å när klockan var halv nio så skulle vi åka till färjan å så fråga jag isabell om hon trodde att vi skulle hinna med 20:40 färjan men vi var där 20:43 så vi missa den med 3 minuter segt, jaja inte mycket å göra tänkte vi nästa går ju 21.00 så ingen större fara. Elin och Simon kom dem skulle oxå med färjan men då ser jag att de inte går någon kl 21.00 utan att den inte skulle gå innan klockan 21.20 så vi bestämde oss för att åka runt ,  Rally Emelie är mitt nya smeknamn säger dem;p Ne så farligt var de inte .
Tisdagen: Då var jag borta på jobbet och kolla lite och skrev på lite papper och sånt annat praktiska saker. Senare på dagen åkte jag till Magda å vi satt bara å snacka och åt och såg på en film , mysigt värre var de =) va ett tag sen nu ...
Onsdagen: börja med att jag körde syrran till skolan sen bar de av till arbetsförmedlingen så dem kunde skriva på ett papper åt mig. Sen hem för att gå upp till simhallen för att leka med hanna och simma en hel del längder. var där uppe i två timmar så var helt slut när jag kom hem , men då var de dags att laga mat å efter de så var de så långtråkigt så jag ringde magda å hon kom hit så tog vi oss en långpromenad och så tittade vi lite när A-laget träna..
Idag är de Torsdag å jag har städat mitt rum och senare så ska magda och jag gå en 8 km lång sträcka. Vi har börjat bli riktigt duktiga faktiskt =) Så applåder till oss.. Får se vad som händer resten av veckan ha de bra så länge gott folk :)
Puss hej <3

  Skälligt länge sen detta hehe men de va kul =)

Kommentarer
Postat av: Isabell

rally kalle hette de ju!!

2009-03-08 @ 13:12:23
Postat av: Emelie

haha, jag glömmer de hela tiden :p

2009-03-08 @ 17:24:37
URL: http://emeliemaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0