Grattis syrran <3

Ja idag är det FREDAG och Sara fyller 17=)
Så dagen börja med att vi gick in och sjöng för henne, hehe jag hade slagit in 2 av hennes egna nagellack och gav henne först åh gud va sur hon blev, hahaha, hur kul som helst men sen fick hon sina riktiga presenter ett linne och så något hon inte hade räcknat med nämligen ett par skor hon hade kollat in men som inte fanns i hennes storlek. men eftersom jag är en sån snäll stora syster så gick jag tillbaka till affären och beställde hem ett par sådana till henne =) Då blev hon glader kan jag lova =) Så nu har hon tagit på sig nya kläder och hon skulle helst vilja ha på sig skorna men med tanke på vad de är för väder idag så kan hon nog slå ifrån sig de :/ lite synd men men så e de.
Idag är det då den 27 Mars och de snöar MYCKET :( usch de ska inte vara snö nu de ska ju bli vår för att sen bli sommar =)   jaja dem har sagt på radion att de ska bli 5 + och regn senare på dagen så vi får hoppas på de så kan de bli fint väder imorn istället =) de hade vart skälligt gött :D
Hur som helst får se vad som händer mer idag ska väl äta något gott sen eftersom syrran fyller, åh så ska nog morsan och jag handla, ja de är nog de som händer idag, men man vet aldrig säkert har ju haft fel för så de kan jag lika gärna ha idag med ; ) hehe ... En annan sak som dock är lite tråkig är ju att min kompis ska åka ifrån mig imorn och kommer inte hem förrän nästa fredag :( Skynda dig hem Magda så vi kan leka ;) :p

Här kommer en bild på syrran för att hon fyller 17 år idag :)



Jag kom med en liten bit på bilden men den bjuder jag på :)
Nu kommer en liten sång oxå till henne..
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år
ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva
uti hundrade år =)
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!
GRATTIS SYRRAN=)
Älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: magda

grattis t sara !

kommer snart hem t dig kompis <333333

2009-03-27 @ 12:20:43
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: magda

puss på dig !!

2009-03-27 @ 13:14:22
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: Isabell

jovisst du snek dig allt in för å vara med på bild du me!!;P hahaahhaa CONGRATULATIONS SARA!!!

2009-03-28 @ 11:31:47
Postat av: Emelie

heheh ja visst ;p

2009-03-29 @ 10:02:46
URL: http://emeliemaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0