Utmanad !

Jag blev utmanad av min syster Mikaela =)

· Gå till dina "Mina bilder"

· Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
· Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

· Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.



Detta blev då bilden, en otroligt gammal bild men de va goa tider de, inga beskymmer bara festa å ha kul. De e Magda å jag på bilden men de jag kommer ihåg mest från denna kvällen är att jag å Emma står å sjunger å då säger Emma till mig att jag inte ens kan texten å Magda kastar sig ner på golvet å skrattar som aldrig förr.. Roligt värre..=)

Jag utmanad:

Magdalena Hermansson
Jannice Håkansson


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det var ju tur att det inte var en så farlig bild... Hoppas att du får en bättre alla hjärtans dag! Puss på dig från mig! <3

2009-02-14 @ 12:48:48
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0