Måndag morra...

Vi får börja med fredagen, då va de utgång med tjejerna på Harrys =)
De var kul nästan hela kvällen, några små insidenter som ställde till de , Dagen efter dock var inte å leka med när jag kom hem, usch åh fy som jag mådde kan jag lova :p men jaja de e jui nte varje helg jag går ut precis så man får väl ta de ibland antar jag...
Lördagen börja med att jag gick upp kl halv 8 och gick på toa å tog en huvudtablett å en smörgås. Sen la jag mig i sängen å vakna av ett ryck då jag undra vad klockan va å hon va halv 12, ne tänkte jag nu får de vara nog tog mig upp ringde morsan å kolla vad dem gjorde de var i uddevalla , så jag gick in i duschen de bästa som finns , resten av dagen tog jag de lugnt när klockan blev 6 körde jag syrran till en kompis å jag fortsatte vidare till min älskling, har varit med han resten av helgen, vi har grejat å spelat hockey å jag suger verkligen men men så e de ibland, kan inte vara bra på allt...  Så nu e jag hemma får se vad som händer resten av veckan hare gött så länge=)
Puss hej..<3
Förresten här har ni en Vimmelbild på oss från Harrys.


 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad söt du e´ syrran! =)

Många kramar!

2009-02-14 @ 00:09:06
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0