Varför??

Varför måste livet vara så svårt iallafall mitt liv, känns som om jag tar 1 steg fram och 5 bakåt, känns så jobbigt att ens försöka när ingen stöttar än till 100 som man skulle behöva. Antar att de är meningen att mitt liv ska vara så här, jobbigt för de mesta med små ljusglimtar imellanåt. Finns bara en person som jag verkligen älskar och behöver som ger mig kanske inte dem svaren som jag vill men dem svaren som jag verkligen behöver ! Denna personen behöver jag och jag vet att denna vet om de.. Vill bara säga att jag älskar dig och är tacksam för att du finns .
Din Emelie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman=(. ni är ju så fina ihop!=)

2009-08-08 @ 20:46:32
Postat av: Emelie

Vem är det som har skrivit detta?

2009-08-09 @ 19:32:34
URL: http://emeliemaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0