Byta däck:p

Hehe idag e de dags för att byta däck åh pappa e inte hemma som vanligt så jag får fixa de, åh morsan så klart, men vi ska inte byta de själv är alldeles för svag för det, så jag åh isabell ska köra upp varsin bil till volvo så fixar killarna de :)
Sen ska jag följa med Isabell till frissan för att se när hon blir snygg =) Efter de så ska bilarna hem, sen får vi se vad som händer. På fredag ska jag träffa Malin förhoppningsvis =) ska bli kul de va så himla länge sen. Och på lördag är de fest som står på schemat hoppas jag :D annars får vi se vad som händer har inte så mycket att berätta mer, har färgat mitt hår i veckan, och så har vi färgat isabells hår oxå så nu e vi så fina så :p hehe. 
En annan som som är jobbig är att jag saknar dig med ne ordnar sig allt snart =)
Pussar till er alla =D



Denna bilden fick jag från Facebook;p ojojoj hiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0