Min dag ; )

Dagen börja med att jag kolla lite på datorn och då hade mig bror ansökt om att bli min vän på facebook jag har varken sett eller pratat med han på 12 år. Så jag tyckte att de va lite konstigt, men vi började skriva och de va kul.. Senare så åkte jag för att hämta min mamma och lillasyster hos mormor . Åkte hem och åt middag sen bar de av hem till min kompis Magda i brastad : )
Vi sökte jobb och sen så skulle vi försöka och lägga in bilder från min camera men de gick inte så bra, hon skaffa mig denna bloggen oxå så får se om jag klarar av de hela ;) hehe
Ska förbättra den med tiden när jag vet hur allt fungerar  ;p
Just nu e de Make me a Topmodell på tv:n men kl 21.00 då börjar Greys Anatomy så himla bra:D
Ha en bra kväll de ska jag ha :)

Pussar Emelie  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0