Måndag..


Fredagen bestod av att jag åkte till Uddevalla till min syster, vi såg på en film när vi var små:) Vi satt och frös men så blev vi sugna på glass å då blev de inte bättre när den var uppäten ;p hehe När klockan var 22.30 åkte vi ner på stan vill McDonalds skulle träffa mina kompisar där men när vi kom ditt så var dem inte kvar.. Dem stod längre upp på gatan;) Sen bar de av till Harry's tvinga med min stackars syster ..;) De var allt kul där en stund men sen så stack jag hem till min syster igen  och hämtade Magda när kl var halv 2 på natten :p hehe.. Vi åkte till Brastad och såg på Höstusket sen åkte vi hem till henne och sov , de blev inte så mycket till sovandet, hade en del som gick runt i huvudet hela natten...

Lördagen bestod av att jag vakna upp hos Magda, väckte henne å sa att jag skulle åka till Tony en stund när jag kom tillbaka åt vi frukost :D mumma ;) Sen blev de lite Höstrusket, och filmtime:) :) :)
När kl blev 18.00 åkte jag hem till Tony å mös mig med han..

Söndag, vaknar å de regnar..:(
Usch för söndagar dem är så himla tråkiga... Finns aldrig något kul att göra.. Men men sov över hos Tony en natt till nu är de Måndag och jag ska åka ut en sväna å lämna Cv till lite folk ;)

Ha en bra dag, till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0