Underbara dag =)

Dagen börja som sådan att mamma min kom in och väckte mig ;) Sen dröjde de inte länge förrän min Magda ringde och sa att vi skulle till Torp idag och kolla kläder inför våran späckade helg:)
Jag gick upp ur sängen och strök lite kläder så mamma skulle bli glad när hon kom hem , å överaskad de blev hon :)
Sen så kom Magda och hämtade mig vid 2 tiden åkte till Torp och när vi kom in så fick vi ju börja med McDonalds såklart  =) Hur gott som helst och så kul har vi att reta dem som jobbar där;p heheh
Vi tog bilen och åkte över för att kolla i affärerna efter party kläder.. Vilket vissade sig inte skulle bli en lätt uppgift, in och ut gick vi i dem dumma affärerna, Jag hade sett ett linne i skylten  på Gina som jag ville ha men hittade de inte där inne i affären, men innan vi skulle åka så sa jag till Magda att vi får kolla en gång till och då hitta jag de:) snacka om att jag blev glad.. Magda hitta en "jacka" som hon tyckte att jag skulle ha till och de blev riktigt snyggt kan jag lova:) så nu är fredagens outfit fixad å de va ju de viktigaste efter som älsklingen min fyller år då .. Magda fyller ju faktiskt 19 så de måste vi ju fira såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0