Uddevalla med tjejerna =)

Idag har jag å mamma grejat lite inför julen kollat så allt stämmer och sånt  =)
När klockan blev halv 5 fick jag sms av Emma som fråga om jag ville hänga med till Uddevalla å spela biljard och äta lite.. Så hon Ellen och Magda kom och hämta mig så de blev färjan ;) Väl framme så parkerade vi vid biljarden, första omgången vann jag och Magda, andra omgången vann vi igen.. tredje omgången så hade vi bara 8;an kvar med jag fick ner den i fel hål  :p så jag och Magda förlora den omgången men de var inte mer än rättvist så dem andra oxå fick vinna , hehehe... =)
På vägen hem när vi vänta på färjan så tog bilen bredvid kort på oss så läskigt  ... usch..
Men nu är jag hemma och skriver här till er och kollar på tv,n ...
Sov så gott =) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0