Måndag..

Hej på er alla, de va ett tag sedan jag skrev nu så jag tänkte få ner lite meningar till er..;)
Vi börjar med i Onsdag då var jag med min Magda och hade de mys pys :D som vi brukar ha , hehe..
Torsdagen så åkte Mamma, Sara, Hanna och jag till Torp och kolla lite i affärer jag hitta bara en halsduk som jag ville ha men men morsan fick hittat en del grejer, fast jag hitta lite nya grejer till våran julgran :)
Julgranen är det jag som har koll på å fixar dem andra kan inte de tycker jag ;p så de e lugnast om jag får greja själv med den :D haha
Fredagen så hjälpte jag mamma att städa hemma på morgonen sen så åkte jag och Sara och handlade de gick bättre än vad morsan hade trott, hon var riktigt förvånad att vi inte hade glömt nått;p bara för att vi brukar göra de sa jag så betyder ju inte de att de händer varje gång ;)
Klockan gick och det blev middag, senare på kvällen så åkte jag ju såklart till min älskade Magda :)
Lördag, hmm vad ska hända idag tänkte jag, var bjuden på en halloween fest men jag orkade inte åka ditt hade ont i huvudet.
Jag och Magda åkte till Överby och kolla läget där, Magda hade aldrig vart där så då blev de ju ännu roligare.. När vi kom dit så var kl halv 3 så vi beslutade oss för att gå och äta på McDonalds :) Hur mysigt som helst var det där, vi fick sitta vid ett hörnbord så fint ..
Sen gick vi bort mot affärerna och jag hitta mig äntligen ett par stövlar som jag gilla och som inte hade skyhöga klackar. hehe. Blev även 2 linnen oxå :)
Vi beslöt oss för att åka hem när kl var halv 5 tror jag , tog färjan så jag kunde hämta lite kläder från mig för jag skulle sova hos min magda..   Åkte hem till magda och senare bar det av till Smögen tur att jag hade vinterdäck på min bil för de var glashalt ute... Träffa riktigt käckt folk där men jag kalla en som hette Ola hela kvällen för Olle men de gick nog bra ;p hihihi
När kl blev runt 00.00 åkte vi till Lögen och kolla in deras Halloween fest där gick de vilt till stanna inte så länge utan åkte till Lysekil och köpte mat på taxi, gott med mat i magen efter den kvällen..
När vi kom hem så låg vi å prata länge, sen somna vi en stund å då ringen Tony och väcker mig och säger att han hade vunnit en del pengar så vi prata lite sen låg jag och magda och prata igen.. Somna om efter ett tag men senare vaknar jag av att magda ligger och pratar i telefon med Fredrik, dessa killar kan inte låta oss sova ;) hehe så de blev inte mycket till sömn den kvällen men kul hade vi från början till slutet...
Söndagen var inte så kul hände inte så värst mycket var hemma hela dagen och tråka men de brukar vara tråkigt på söndagar de vet väl alla ...
Måndag, har inte hunnit hända så mycket än får se vad dagen har att erbjuda mig ...

Ha de gött tills vi hörs igen, Lev livet :D

Kommentarer
Postat av: Magda

hihi :D

mkt du skrivit gumman :D

2008-11-03 @ 14:58:05
URL: http://bokstavenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0