Helgen som va =)

Börja med fredagen, jag ringde min kompis Magdalena som fyllde 19 år och sjöng för henne, inte så vackert kanske men de va en sång:) hehe hon blev iallafall väldigt glader ...=) klockan gick så otroligt fort den fredagen så innan man han å blinka så var klockan redan 17.00 å jag skulle vart iväg för länge sedan.. Väl framme så han jag inte innanför dörrn innan de ringde till mig då va de Fredrik och Ola som jag skulle hämta i Brastad centrum... SÅ ut igen å hämta dem å hem till Magda å då kunde festen börja... Alla kom inramlades en efter en :) Blev en del att dricka och Sing Star hur kul som helst hade vi  =) När klockan var 20.50 så bar de av till Uddevalla och Harrys, träffa väldigt kul folk ..;) hihi Blev mycket dans och sång :) Har nog aldrig haft de så kul när jag har vart ute ;) va väldigt länge sen iallafall..:p Klockan gick så snabbt så innan man visste ordet av så gick bussen hemåt vi gick av i Brastad å hade två tjöt kvarnar bakom oss hela vägen hem ;p Inte blev de tyst när vi skulle sova heller kom hem till Magda vid 03.30 nått men vi fick inte sova förrän kl var 06.00 ;p När klockan var 09.00 så kunde inte ja å Magda sova mer så bra e vi så nu var de våran tur att tjöta håll i huvudet på dem andra ;) hehe Följde dem till bussen vid 12.00 sen beställde VI Kebabpizza och så klart COLa så himla gott.. Efter de så blev vi trötta och tog oss en tupplur men de blev inte så länge ringde folk å störde oss så vi gick upp och städade, usch va tråkigt de e, FESTEN e hur kul som helst men värst e de dan efter när man måste städa upp efter alla ;p Blä va äckligt de va ...

När jag kom hem på eftermiddan så hände de inte mycket mer än datorn, tv,n sen sova :D

Söndagen betod av att jag tillbrinagde den med min familj, va ett tag sen vi var tillsammans allihop var riktigt mysigt =)

Nu är de Måndag igen å jag ska gå upp och simma senare ....

Här kommer några bilder från i Fredags kan ju inte låta bli ;)
Mycket nöje...




             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0